BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

hye ,enjoy your life . hope happy2 selalu yaa!

Sunday 28 August 2011

assalamualaikum.

di pagi isnin yang mulia ini, izinkan saya memulakan entry dengan menyusun sepuluh jari nak mintak maaf kepada semua orang yang pernah terasa dengan sikap keanak-anakan saya ni. sikap besar kepala saya, sikap annoying saya, sikap kurang ajar saya . saya dah banyak buat salah dekat orang-orang yang saya sayang. 

maafkan saya kalau saya selalu menangis pada waktu2 yang tak dikehendaki sehingga membuat kan awak2 semua fed-up dengan sikap tiba2 saya ni. saya tak gila. sumpah. =')..just kadang2 saya tak paham dengan diri saya sendiri. tu je. 

nak kata ego,  memang betul lah kot. nak kata terlampau sayang pun betul jugak. nak kata desperate pun ade betulnya jugak tu. kadang2 sikap2 macam ni la yang makan diri saya sendiri. macam yang dulu2 penah tejadi tu. orang benci then mengelak dari nak jumpa dengan saya. kalau boleh saya taknak benda macam tu belaku lagi. 

jadi cara terbaik, mendiamkan diri, so that awk2 sume takkan sakit hati bila bercakap dengan orang tak reti bahasa macam saya ni. 

ps:. berdiam diri lebih elok dari bersuara. saya takmau sakitkan hati awak2 sume lagi. im truly sorry. saya dah betul2 menyesal. =')..kalau awak2 sume dah tak marah dah, cari saya balik. saya sentiase tunggu awak2 sume...tapi pecayelah, saya takut sangat kalau2 saya sakitkan hati awak2 sume lagi.  selamat hari raya tau awk2 sume. saya rinduu sangat2.

*awk2 sume = ayat klise. sengaje diletak untuk mengelirukan banyak pihak. 

Terima kasih baca entri cik eza , like lah :)

No comments:

Post a Comment

komen la kat sini tau sweetheart !