BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
hye ,enjoy your life . hope happy2 selalu yaa!

Tuesday, 25 October 2011

cinta muka buku !

assalamualaikum ! sekarang nie lagu yang paling top ialah CINTA MUKA BUKU !
lagu nie best , macam da kena mengena dengan orang yang berjumpa dan bercinta dalam FACEBOOK ! zaman moden kn ? tak payah susah2 cari jodoh jauh2 , facebook kn ada (muka buku) . tengok la lirik nie ! cinta muka buku - najwa latif .

Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar pesan suruh aku terima kamu
Ooh hati ku rasa sesuatu

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
Oohh kenakah rasa itu
Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa
Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja
Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu
Ooh ini cinta remajaku
Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju
Ooh itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku
Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa
Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja
Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju
Ooh itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku


Terima kasih baca entri cik eza , like lah :)

apabila hidup keboringan !

assalamualaikum ! tak jawab dosa twu . hari nie la hari yang paling ak BORING gyla vavi .
tak twau nak buat pa dah , on9 dh , twitter dh , tengok tv dah . tak kan asyik2 nak pegi dapur ja ,
makan , makan ! lama2 gemuk la .
so , dah tak tawu nak buat pa dah tengok la hasil nie .
tengok la hasil nya .





hehe , tak comey pun . tapi da macam gaya artis tak >??




halai balai ! nie la jadi .



kegilaan ! sorang bole jadi kerja .

habis dah . so , skunk korng baca la yer . papaii ,
jumpa lagi ! muaaahhh .



Terima kasih baca entri cik eza , like lah :)

Monday, 24 October 2011

keegoan sorang laky !

tajuk kat atas tu untuk semua laki2 diluar sana ! baca ya , maaf  kalau2
korang terasa ya , maaf ya syg . KEEGOAN  ! sorang laki pasti ada sifat EGO mereka kan ?
right ?? tp masih tertanya2 knapa sifat tu mesti ada kat smua laki ?? pelik kan ??
(>.<) !!  ego laki memang tinggi dari perempuan ! cuba la buang sifat tu
tak bole ka ?  bole kn ? tolong la jangan kerana sifat EGO  korang tu nak babit2 kn
ibu bpa korang , GF korang  dan mmber2 . jangan ingat EGO korang tu bole ke
perempuan suka ?? gtaw ckit . jangan ingat EGO , yg motow tu ! bkan yg tu .
nie ckp pasal perangai twu ! jangan tunjuk  sangat la EGO korang tu .
mungkin klau korang masih ada sifat EGO dalam diri korang tu , cepat2 la
buang yer . takot2 perempuan xkan dekatkn diri diorg dgn korang
EGO korang tu tak bole bawak mati la . jangan risau ! mungkin klau
orang sekeliling korang tawu yg korang nie jenis EGO tinggi diorang tak kan
kwan dan tak kan jadikan korang tu member dgn diorang . faham !
cuba la , jangan terlalu ikut KEEGOAN korang tu . perangai EGO hanya SETAN saja yang
nk kawan nan korang ! yang pasti nya ramai perempuan BENCI , KEEOGAN korang
tu , ya ! hope ubah la perangai korang tu sebelum orang bencikn korang . makasihh ! baca la .
hanya semata2 nk beringt2kn korang ya , wahai kaum adam ! thanks .

Terima kasih baca entri cik eza , like lah :)