BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

hye ,enjoy your life . hope happy2 selalu yaa!

Thursday 1 December 2011

alahai , rindu nur nabila nahar !

huh , jawab salam dulu ! hehe , haaa hari kaum adam semua pergi
solat tawu . hari ni hari jumaat .
so , pergi laa solat janga tinggal2 kn tawu . ok2 , balik pada tajuk kat atas . haa , rindu sangat2
dekat NUR NABILA NAHAR ! huh , dea memang terbaik bagi aku . dea memang ceria ! tapi kalau dea marah , aku pun tak berani dengan dea . hidup aku hari2 tak larat nak gelak + keluar air mata sebab dea gelak sampai nanges . dea nie kalau merapu ! cukup maw la . perangai gila dea + perangai gila aku ! haa , memang gempak laa . nie cuti pun cuti sekolah memang rindu gila sioott kat dea . bila nank start kolah pun tak tahu ! kami dah janji kami dua naik form 4 nak kelas sama2 ! aku tak mau terpisah dengan dea . dea tak dak dalam hidup aku memang serr arr hidup aku . kalau aku ada buat salah dea la yang tolong bagi nasihat dekat aku ! ceramah + beleter kat aku sampai telinga aku pun tak larat nak dengar . sampai nak jadi pekak aku di buat nya . haa , kami kalau da secret2 + gosip2 kami share2 punya la . memnag bole jadi kami dua . kami kalau dok dua memang dok naik hantu la . gelak sana gelak sini sampai tak ingat dunia . adooi , pa2 pun memang best la dengan dea . hampa ada kawan macamnie ? aku ada . haa . pa2 pun
"KAK BYLA , EZA SAYANG KAK BYLA KETAD2 NYA LHA , LOVE YOU SO MUCH2 PLUS + PLUS ! " kak byla >? sama umo tapi aku panggil dea kak byla sebabnya aku dah
anggap dea sebagai kak aku ! ok2  setakat sini ja bole cerita . ok papai dunia ku !

Terima kasih baca entri cik eza , like lah :)

No comments:

Post a Comment

komen la kat sini tau sweetheart !