BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
hye ,enjoy your life . hope happy2 selalu yaa!

Tuesday, 16 August 2011

Kata-2 :)

Jika pompuan berkata:
“Tak payah susah2 datang amik saya, saya boleh pergi sendiri!!!”
Maksudnya:
Lelaki tersebut hendaklah pergi menjemput pompuan tu dengan kadar segera jika anda tak mahu terjadinya sebarang krisis.
Jika lelaki berkata:
“Tak payah susah2 datang amik saya, saya boleh pergi sendiri!!!”
Maksudnya:
Lelaki tersebut hendaklah menelefon kawan2 lelakinya yang lain dengan kadar segera supaya menjemput beliau sebab pompuan tadi memang takkan datang jemput punya.

Jika pompuan berkata:
“Jangan cuba telefon saya dah!!!”
Maksudnya:
Lelaki hendaklah jangan putus asa untuk menelefon pompuan tu. Buruk akibatnya jika anda tidak menghubunginya.
Jika lelaki berkata:
“Jangan cuba telefon saya dah!!!”
Maksudnya:
Sakit jiwa la lelaki tu tadi menunggu pompuan tu untuk menghubunginya.

Jika pompuan berkata:
“Saya tak kisah kalau awak tak mahu jumpa saya dah!!!”
Maksudnya:
Lelaki tadi hendaklah cepat cepat tetapkan masa dan tarikh untuk jumpa pompuan tu tadi. Sebab pompuan tu benar benar nak jumpa ngan lelaki tu tadi.
Jika lelaki berkata:
“Saya tak kisah kalau awak tak mahu jumpa saya dah!!!”
Maksudnya:
Lelaki tadi cepat cepat la tetapkan masa dan tarikh nak jumpa jugak. Kalau tak, selamat tinggal la jawabnya!

Jika pompuan berkata:
“Takpa, duit takde kita keluar jalan jalan ronda ronda cukup la…”
Maksudnya:
Lelaki tadi hendaklah membuat budget yang secukupnya, sekurang kurangnya cukup untuk makan.
Jika lelaki berkata:
“Takpa, duit takde kita keluar jalan jalan ronda ronda cukup la…”
Maksudnya:
Lelaki tadi pun terpaksa buat budget kurang kurang cukup untuk makan. Dan jangan lupa, makan siap siap kat umah. Kalau tak nanti, kebulur ler..

Jika pompuan berkata:
“Saya benci awak dan tak mau tengok muka awak dah!!!”
Maksudnya:
Lelaki tu perlu kerja keras untuk memenangi hati pompuan tu semula.
Jika lelaki berkata:
“Saya benci awak dan tak mau tengok muka awak dah!!!”
Maksudnya:
Pompuan tu tak perlu buat apa apa. Cuma tunggu lelaki datang balik…hehhe

Kesimpulan:
Langsung tak paham…
Hmm…

Terima kasih baca entri cik eza , like lah :)

No comments:

Post a Comment

komen la kat sini tau sweetheart !